Sider

onsdag den 30. januar 2013

Nu må det være tiden.......

...... til et indlæg.
Det er første indlæg i år, ja faktisk det første siden oktober.
Det er ikke fordi jeg ikke følger med, men jeg fik nyt job den 1. november og det er på fuld tid, oveni det kører jeg 2 timer hver dag, så der er ikke meget tid tilbage.
Det har jeg lige skullet vænne mig til, men det går fint nu.

I er måske nysgerrige :-) Det er i Grønhøj garnlager jeg arbejder, i kan smugkigge forretningen Her.
Det er nærmest engros salg, med billige priser på garn.
I morgen er det faktisk 2 år siden jeg havde min første dag i Garneksperten Holstebro og mit nye job er samme arbejdsgiver. Men det er stadig nye kolleger osv.... Men jeg er rigtig glad for at være der...

Jeg kan jo også se at der sker noget her på siden selvom jeg ikke har været så meget tilstede...
nærmer mig 30000 sidevisninger og har nu 43 følgere, det er jo fantastisk når man ikke er tilstede. Tusind tak for det, jeg er SÅ glad for hver eneste af jer.

Jeg ligger ikke stille med projekterne, men det har ikke været det store.....
Mere om dette senere :-)

Kan i ha en dejlig dag, jeg vil nyde min feriedag
Laila

5 kommentarer:

  1. Det lyder spændene med det nye arbejde.
    Jeg er en af de nye er er kommet til, for ikke så længe siden, og synes din blog er rigtig inspirerende.

    Håber du får en god feriedag :)

    SvarSlet
  2. I det må være himlen at arbejde sådan et sted. Der er ikke så meget kreativt over at sidde på et lønkontor :-)

    Jeg er spændt på at se hvad du strikker og hækler :-)

    SvarSlet
  3. Det er da et dejligt job du har. I må dasavne mig. Tak for dine små historier.
    Venlig hilsen Winnie Michelsen

    SvarSlet
  4. Det er da et dejligt job du har. I må dasavne mig. Tak for dine små historier.
    Venlig hilsen Winnie Michelsen

    SvarSlet