Sider

mandag den 6. juni 2011

Så er det tid til at vise ....

.... Hvad jeg har nørklet med når tiden ikke er brugt i haven (havehuset) :-)
Jeg har hæklet hage/savle smækker på bestilling, efter egen opskrift, syntes de er blevet ret søde...
Farverne har hun selv bestemt.
Jeg har nørklet mig frem til denne bamsehue....
Jeg er blevet inspireret af HER men har selv lavet opskrift da jeg ikke bryder mig om at hækle halve stangmasker. Også har jeg tilføjet øjne og snude så den bliver mere tredimensionel. Hvis du ønsker opskriften kan du skrive til mig.
Jeg har lavet mange flere både med og uden øreklapper, men de er i øjeblikket i Garneksperten i Holstebro, hvor man kan købe Kits med opskrifter og garn.
Det sidste i skal se er en lille opfindelse .... eller det vil sige den var opfundet men i single udgave.... men jeg bruger tit mange farver på en gang så derfor fik jeg trædrejeren på Aktivitetscentret her i Holstebro til at lave denne her til mig.
Der kan jeg have 4 nøgler af gangen.
Helt fantastisk dejligt så slipper jeg for kludder i trådene :-)

4 kommentarer:

  1. Se det var rigtig smart! Altså det der træ....
    Sådan et vil jeg pænt spørge min mand om han vil lave til mig :)

    Fine ting du laver :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej
    Ligger du inde med opskriften på smølfinen
    Kh Elisa.

    SvarSlet
  3. Nej jeg har ikke en opskrift på den, jeg har hæklet som smølfen og givet hende gult hår og en kjole på og et lille armbånd :-)
    Og velkommen til min blogg...

    SvarSlet
  4. Hej Lajla.
    Sikke en fin og spændende blog du har :)du laver rigtig mange flotte ting og jeg bliver helt inspireret til at komme i gang.
    Jeg er selv blevet lidt bidt af at hækle, så jeg kunne rigtig godt tænke mig din opskrift på hagesmækkerne så jeg kan hækle nogen til mit lille barnebarn.
    Hvis du vil af med den :))
    Vh. Jonna

    SvarSlet