Sider

torsdag den 9. februar 2012

Velkommen til tæppe land :-)

Jeg har altid haft gang i et tæppe, nogen gange så kan sådan et tæppe tage år, og andre gange er det noget der tager bare en sommerferie eller et VM i håndbold. Men jeg elsker tæpper det er ren lise for sjælen.
Det grønne tæppe til min datter

Jeg har haft disse "lapper" liggende i 2 år, det er et tæppe til min datter som ønskede sig et i grønt med lidt gult. Garnet har jeg samlet gennem 2-3 år for at få det der helt "tilfældige" resteudtryk (noget af garnet er så også rester :-))
Men jeg har så lapper til endnu et, og det er jo heldigt da manden i huset følte sig ret så snydt da han så det grønne tæppe.

Lapperne til min mands restetæppe
Her ligger de så på spisebordet klar til at blive hæklet sammen. Dette tæppe er lavet helt af rester og spændende effekt garner jeg har set og bare MÅTTE eje.
HER skulle der så egentlig være endnu et billede af et tæppe.... Men det må vente det er nemlig en STOR hemmelighed ;-)
Har du nogensinde lavet et tæppe!

2 kommentarer:

  1. jo, jeg har dog kun 4 tæpper på samvittigheden og 2 på pinden... det er et evighedsprojekt er jeg bange for...

    De er super fine dine tæpper... og vejret er jo lige til det...

    SvarSlet
  2. Den gröna är jättefin, perfekt färgkombination!, och den andra blir säkert fin när den blir klar också!

    SvarSlet