Sider

mandag den 18. juni 2012

Længe siden.....

Jeg har travlt.... eller der er noget sludder, arbejder ikke ret meget i øjeblikket, men jeg har travlt med alle de projekter der står i kø i hovedet på mig. Vil SÅ gerne det hele og der er kun 24 timer i døgnet :-)
Jeg har begået en Hæklet puff.
Ingredienserne til en hæklet puf :-)

Her er mine ingredienser! Hæklenål nr. 3½, saks, puff (denne er fra Jysk til 249 kr), og en masse rester i bomuldsgarn (mit er blend fra hjertegarn)
Hæklet puf
Også ender man sådan her efter 12 timers hækling og en hulens masse ender :-)
Så trængte jeg også til kaffe :-)
Farverne er desværre ikke så gode på billederne, de er mere klare end det ses her.

Og et mønster! Ja det er jo en oldemor firkant, men jeg blev inspireret Her, jeg har dog lavet lidt om da jeg ikke vil have betræk indenunder. Jeg har hæklet på nål. 3½ istedet for 4, også har jeg kun 1 luftmaske mellem stangmaskegrupperne.

Go' fornøjelse :-)

2 kommentarer: